Pavement Recycling Guidelines for State and Local Governments FHWA-SA-98-042, Washington 1997
Google Scholar
Sybilski D., Mechowski T., Zawadzki J., Matras J.: Warunki techniczne wykonania warstw podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MMCE). Wydanie II uzupełnione. IBDiM, Seria „S”, Zeszyt 61, Warszawa 1999
Google Scholar
Guide Technique Retraitement des Chaussées et Recyclage des Matériaux Bitumineux de Chaussées, Service d’Études Techniques des Routeset Autoroutes, Juillet 2004
Google Scholar
A Guide to the Use and Specification of Cold Recycled Materials for the Maintenance of Road Pavements. TRL Report 611Crowthorne, UK 2004
Google Scholar
Merkblatt für Kaltrecycling in situ im Straßenoberbau. Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen Arbeitsgruppe Mineralstoffe im Straßenbau, Köln, 2005
Google Scholar
Pavement Recycling Guidelines. PIARC Committee C7/8 - ”Road Pavements”, 2003
Google Scholar
Manual no. 198, Cold Base Course Mixes. Public Roads Administration, NRRL, Oslo, 2000
Google Scholar
Yoshida T., Noda E.: Technical Guidelines For In-Situ Recycling Of Base Course In Japan. 1st International Symposium on Subgrade Stabilization and in situ Pavement Recycling Using Cement, Salamanca, Spain 2001, paper 93, 1-13
Google Scholar
Jian Xu, Songchang Huang, Yongchun Qin, Feng Li: The Impact of Cement Contents on the Properties of Asphalt Emulsion Stabilized Cold Recycling Mixtures. International Journal of Pavement Research and Technology, 4, 1, 2011, 48-55
Google Scholar
Bocci M., Grilli A., Cardone F., Graziani A.: A Study on The Mechanical Behaviour of Cement-Bitumen Treated Materials. Construction and Building Materials, 25, 2, 2011, 773-778
Google Scholar
Iwański M., Chomicz-Kowalska A.: The Effects of Using Foamed Bitumen and Bitumen Emulsion in the Cold Recycling Technology. Environmental Engineering The 8th International Conference May 19-20, 2011, Vilnius, Lithuania, 1089-1096
Google Scholar
Judycki J., Dołżycki B., Hutnik K., Stienss M.: Weryfikacja zasad projektowania mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych. Zlecenie GDDKiA 2005. Praca naukowo-badawcza Politechniki Gdańskiej, 2006 r.
Google Scholar
Chomicz-Kowalska A., Stępień J.: Recykling głęboki na zimno z zastosowaniem mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych przy przebudowie istniejącej nawierzchni asfaltowej. Logistyka, 6, 2014, 2626-2635
Google Scholar
Kuźniewski J.: Wpływ wybranych parametrów na moduły sztywności mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych. Drogownictwo, LXV, 11, 2010, 365-373
Google Scholar
Kuźniewski J.: Porównanie wyników badań statycznego i dynamicznego modułu sztywności mieszanek MCE, uzyskanych przy zastosowaniu różnych procedur badawczych. Drogownictwo, LXVIII, 9, 2013, 277-282
Google Scholar
Jabłoński K.: Historia nawierzchni autostrady A4 na odcinku Wrocław - Strzelce Opolskie. Część 2. Realizacja inwestycji. Drogownictwo, LXXIII, 4, 2018, 111-117
Google Scholar
Kukiełka J., Firlej S., Kukiełka J.: Odkształcalność podbudów z mieszanek mineralno-cementowo emulsyjnych (MCE). VIII Międzynarodowa Konferencja Trwałe i bezpieczne nawierzchnie drogowe, Kielce 7-8 maja 2002, 367-374
Google Scholar
Kukieka J., Sybilski D.: Durability of Base Courses with Mineral-Cement-Emulsion Mixes. 2018 IOP Conf. Ser.: Mater. Sci. Eng. 356 012006. Konferencja Nowoczesna Diagnostyka i Naprawy Nawierzchni Drogowych. Trwałe i Bezpieczne Nawierzchnie Drogowe. 8-9 maj 2018, Kielce
Google Scholar
Kukiełka J.: Trwałość podbudów z mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych (MMCE). Zeszyt naukowy WIBiS PL „Budownictwo i architektura”, 1, 1, 2007, 45-56
Google Scholar
Instrukcja projektowania i wbudowywania mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych. Politechnika Gdańska. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Warszawa 2014
Google Scholar
Dołżycki B., Jaczewski M., Szydłowski C.: The influence of binding agents on stiffness of mineral-cement-emulsion mixtures. Modern Building Materials, Structures and Techniques MBMST 2016. Procedia Engineering, 172, 2017, 239-246
Google Scholar
Zieliński P.: Problemy oceny własności mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych (MCE). Czasopismo Inżynierii Lądowej, Środowiska i Architektury, 63, 1/II, 2016, 383-392
Google Scholar
Collop A.C., Cebon D.: Stiffness Reductions of Flexible Pavements due to Cumulative Fatigue Damage. Journal of Transportation Engineering, 122, 2, 1996, 131-139, DOI: 10.1061/(ASCE)0733-947X(1996)122:2(131)
Google Scholar
Sangghaleh A., Pan E., Green R., Wang R. , Liu X. , Cai Y.: Back Calculation of Pavement Layer Elastic Modulus and Thickness with Measurement Errors. International Journal of Pavement Engineering, 15, 6, 2014, 521-531, DOI: 10.1080/10298436.2013.786078
Google Scholar
Pożarycki A., Górnaś P., Zalewski P.: The Influence of Cracks on Changes in Stiffness Moduli of Asphalt Mixtures Based on in Situ Tests. Roads and Bridges - Drogi i Mosty, 14, 4, 2015, 257-270, DOI: 10.7409/rabdim.015.017
Google Scholar
Pożarycki A., Górnaś P., Sztukiewicz R.: Application of Mechanical and Electromagnetic Waves in an Integrated Determination of Pavement Bearing Capacity. Roads and Bridges - Drogi i Mosty, 16, 2, 2017, 101-114, DOI: 10.7409/rabdim.017.007
Google Scholar
Batrakova A.G., Batrakov D.O., Antyufeyeva M.S.: Pavement Deterioration Model Based on GPR Datasets. Roads and Bridges - Drogi i Mosty, 17, 1, 2018, 55-71, DOI: 10.7409/rabdim.018.004
Google Scholar
Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Dz. U. Nr 43, poz. 430. z 1999 r.
Google Scholar
Firlej S.: Wyznaczanie parametrów modelu nawierzchni drogowej z dynamicznych badań FWD. Monografie Politechniki Lubelskiej, Lublin 2015 r.
Google Scholar
Firlej S.: Wykorzystanie kryterium Chauveneta do oceny wyników badań. Drogownictwo, LXIII, 6-7, 2008, 201-204
Google Scholar
Katalog Przebudów Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. GDDKiA, IBDiM, Warszawa 2013 r.
Google Scholar
Katalog Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. Załącznik do zarządzenia Nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16.06.2014 r., GDDKiA, Politechnika Gdańska, Katedra Inżynierii Drogowej, Warszawa 2014 r.
Google Scholar