Opublikowane: 2013-02-01

Proponowana metoda oceny stanu nawierzchni w zatokach i na przystankach autobusowych

Alicja Sołowczuk , Przemysław Gardas

Abstrakt

W artykule zestawiono istniejące metody oceny stanu nawierzchni ulic z uwzględnieniem ich przydatności do oceny stanu nawierzchni w zatokach i na przystankach autobusowych oraz przedstawiono założenia i istotę nowej metody oceny stanu nawierzchni w zatokach i na przystankach autobusowych w przypadku różnych rodzajów nawierzchni. Zaproponowano formularz służący do oceny stanu technicznego, w którym uwzględniono różnego rodzaju uszkodzenia i deformacje nawierzchni oraz przedstawiono sposób jego wypełnienia. Do najbardziej typowych nawierzchni zaliczono nawierzchnię wykonaną z betonu asfaltowego, betonu cementowego oraz kostkową, w tym z uwzględnieniem kostki kamiennej, kostki betonowej typu Polbruk i sześciokątnych kostek betonowych typu trylinka.

Słowa kluczowe:

ocena stanu nawierzchni, przystanki autobusowe, rodzaje nawierzchni, zatoki autobusowe

Podobne artykuły

<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> 

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Sołowczuk, A., & Gardas, P. (2013). Proponowana metoda oceny stanu nawierzchni w zatokach i na przystankach autobusowych. Roads and Bridges - Drogi I Mosty, 12(4), 425–439. https://doi.org/10.7409/rabdim.013.027

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.