Opublikowane: 2014-04-01

Efektywność prac remontowych i utrzymaniowych w zatokach i na przystankach autobusowych

Alicja Sołowczuk , Przemysław Gardas , Mariusz Schab

Abstrakt

W artykule przedstawiono przykład wykorzystania nowej metody oceny stanu nawierzchni w zatokach i na przystankach autobusowych dla różnych rodzajów nawierzchni. Uwzględniono trzy rodzaje nawierzchni: asfaltowe, betonowe oraz wykonane z kostki kamiennej lub betonowej. Szczegółowa ocenia jakościowa i ilościowa stanu nawierzchni zatok oraz przystanków autobusowych umożliwia stosunkowo łatwe planowanie prac utrzymaniowych i remontowych, co w efekcie daje wymierne korzyści ekonomiczne.

Słowa kluczowe:

koszty remontu nawierzchni, ocena stanu nawierzchni, przystanki autobusowe, rodzaje nawierzchni, zatoki autobusowe

Podobne artykuły

<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >> 

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Sołowczuk, A., Gardas, P., & Schab, M. (2014). Efektywność prac remontowych i utrzymaniowych w zatokach i na przystankach autobusowych. Roads and Bridges - Drogi I Mosty, 13(2), 157–166. https://doi.org/10.7409/rabdim.014.011

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.